Service og vedligehold er et særligt fokusområde hos Victor DST, idet kontinuerlig og problemfri drift har så stor betydning for vores kunder. Vores organisation er gearet til at løse mange forskellige opgaver med kort varsel sideløbende med den planlagte service og vedligeholdelse af anlægene.

Dag til dag-afdelingen inden for Service og vedligeholdelse varetager akutte opgaver og serviceopgaver til udførelse med kort varsel. Det kan være mindre rørjobs, reparation af skade eller en henvendelse fra værfter, om levering af mandskab hasteopgaver. Vores kapacitet, fleksible tilgang og erfarne medarbejdere gør os i stand til at opfylde de fleste henvendelser.

Inden for Service og vedligehold gennemfører vi en række projekter som kræver mere planlægning and Dag til dag-opgaverne. Vi vil i hvert tilfælde vurdere nødvendigheden af at tilknytte en service projektleder til opgaven.

Victor DST’s kvalitetssikring organiseres i dokumentstyringssystemet "Improve". Vi er certificeret efter ISO-standarderne 9001:2015, 3834-2:2005, ISO 14001:2015 og ISO45001:2018. 

Improve systemet anvendes til beskrivelse af arbejdsprocesser, dokumentstyring, registrering og behandling af afvigelser og kompetencestyring. Ledelsessystemet indeholder desuden procedurer for kontrol- og inspektions-aktiviteter med tilhørende dokumentation. Systemet garanterer os og vores kunder, at alle processer styres og udføres korrekt.

Læs mere om certificering!